Dag 3 Workshops - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bo Schellekens - WaarBenJij.nu Dag 3 Workshops - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Bo Schellekens - WaarBenJij.nu

Dag 3 Workshops

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Bo

09 Juni 2014 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Vandaag hebben we kindjes geschminkt. Het was erg leuk om dit te doen, en het is mooi om te zien hoe blij de kindjes ermee zijn. Bij het stadion Zetra is een marktje, hier hebben we even rondgelopen. Sarajevo is aan de ene kant een mooie stad, maar er zijn veel arme mensen. Mensen van de leiding vertellen ons dat we aan deze mensen niets moeten geven. Het is best wel moeilijk om te zien hoe moeilijk sommige mensen het hebben en dat zelfs de kinderen hier spullen mee moeten nemen van ons. Morgen is de laatste dag van de workshops, en we maken er een mooie laatste dag van.

Xxx Bo, Marleen, Lieke, Sterre, Arden, Timo

Start Kids' Festival

05 Juni 2014

De reis
Bo

Hoi! Op deze pagina kun je mij als vrijwilliger en het Kids Festival in Sarajevo (Olypisch stadion Zetra) Bosnië-Herzegovina volgen. Ik houd je op de hoogte wat er allemaal gebeurd, en wat we allemaal meemaken in dit land. Ook laten we je zien wat we allemaal voor deze kindjes doen, om ze een leuke dag te bezorgen, en even alle zorgen te vergeten. Er komen kinderen van het hele land naar Sarajevo, en wij verzorgen voor deze kindjes een onvergetelijke dag bij het Kids Festival! Veel plezier met het bekijken van deze pagina! xxx Bo

Actief sinds 02 Juni 2014